czwartek, 29 sierpnia 2013

Tajemnicza przesyłka dotarła :D

I już jest! Paczka ze skrawkami od Nitek drogą Poczty Polskiej dotarła do mych drzwi :) Od razu zabrałam się za przegląd zawartości, jednakże w obfotografowaniu trochę mi Młoda Skrzetuska przeszkadzała, bo ostatnio zapałała wielką miłością do aparatu i koniecznie chce naciskać guziki.
Parę szybkich fotek udało się strzelić, a zawartością już w spokoju delektowałam się wieczorem, gdy Młoda poszła spać :D


Tu widać jak Młoda pomaga mi rozpakować paczkę :)


I kilka fotek "zbiorowych":




Na zrobienie zdjęcia drobiazgów miałam dokładnie dwie sekundy, bo już chciwe łapki się wyciągały. Potem biegała za mną i ściągała paczuszkę z każdego miejsca, gdzie chciałam ją bezpiecznie odłożyć :D


Tutaj miałam nadzieję, że uda mi się wszystko rozłożyć i cyknąć fotę w całej okazałości, ale wpadło tornado i już nie zdążyłam :) Musicie mi na słowo uwierzyć, że skrawki są cudne!



A skoro Młoda Skrzetuska zdominowała ten post, to pokażę ją na zdjęciach uwieczniających ukończenie 18 miesięcy:

 

Najpierw dałam jej tą tablicę do trzmania przed sobą. Zanim się ustawiłam do zdjęcia, to patrzę, a ona się odwróciła, oparła tablicę pod ścianą, stanęła obok i uśmiechnęła się gotowa do zdjęcia! A potem sama sobie biła brawo :D No najwidoczniej miała własną wizję tej sesji! No sami przyznajcie, że mam najcudowniejsze dziecko na świecie! :D :D :D


3 komentarze:

  1. Skrawki skrawkami, ale Ula na trzech ostatnich zdjęciach WYMIATA! Wszystkiego najlepszego z okazji półokrągłej rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo! Pozdrowienia dla Twojej Małej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnym opóźnieniem, ale szczerze - cieszymy się, że PP nie zawiodła i paczka dotarła tak szybko :)
    No i oczywiście czekamy na efekty zmagań twórczych - rzecz jasna, że możesz je prezentować partiami :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...