środa, 2 września 2015

Sukienka jeszcze letnia

Ja wiem, że jakoś z niczym się nie wyrabiam. Najlepszym dowodem jest szycie ubrań na lato pod koniec lata. No cóż. I tak dobrze, że w ogóle udało mi się coś uszyć :) Jak nie w tym roku, to ponoszę sukienkę w przyszłym. Można więc powiedzieć, że zdążyłam na przyszłe lato :)


Wykrój pochodzi z Diany Moda nr 3/2015, model 13M. Przećwiczyłam go najpierw na tej bluzce. Bogatsza o poprzednie doświadczenia z tym modelem znacznie zmniejszyłam podkrój pach i zwęziłam całość w tym miejscu. Teraz jest góra o wiele lepiej leży.


Przy drugim szyciu z tego samego wykroju poszło mi już o wiele lepiej i szybciej. Jednak ćwiczenie czyni mistrza :)


Z przodu sukienki są dwie niewielkie zakładki, z tyłu talię robią zaszewki. Podkroje pach wykończone lamówką. I tu też doświadczenie z poprzednią bluzką mi pomogło, bo już tak lamówka nie odstaje na łukach :)


Nauczyłam się też czegoś nowego, bo dół sukienki jest podłożony i przeszyty podwójną igłą. To był mój pierwszy raz z tym wynalazkiem, bo mój antyczny Łucznik nie miał takich fajerwerków. Efekt szycia podwójną igłą bardzo mi się podoba - wyszło estetycznie i elastycznie.


Pogoda dzisiaj była taka sobie do zdjęć - ledwo 20 stopni i zimny wiatr. A zaledwie wczoraj było 31 stopni, grrr. Sukienka powędrowała już do szafy - na przyszły rok będzie jak znalazł :)
Pozdrawiam Was wrześniowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...