środa, 26 lipca 2017

Idealna bluza z kapturem

Pamiętacie moją piórkową sukienkę, która miała być bluzą? Odgrażałam się wtedy, że uszyję kolejną wersję, tym razem skróconą do normalnej bluzy. Oto i ona.


Powiem nieskromnie, że to moja bluza idealna. Trochę obawiałam się intensywności wzoru, ale efekt końcowy jak najbardziej mnie zadawala :)



Wykrój pochodzi z Ottobre Woman 2/2017 model 8. Skróciłam go do normalnej, bluzowej długości. Zostawiłam boczne wstawki z kieszeniami, bo bardzo mi się podobają.



Tym razem nic nie kombinowałam z kapturem, zrobiłam go zgodnie z instrukcją modelu. Podoba mi się taki kaptur na zakładkę z przodu. Wloty na sznurek wzmocniłam kawałkami Washpapy.


Ponieważ kaptur nie ma podszewki, to szew na karku zasłoniłam plisą maskującą.


Materiał, z którego powstała bluza to dresówka pętelka z Ciach&Bach.



Bluza jest w sam raz na to nasze pochmurne i deszczowe lato. Trzymajcie się ciepło!

4 komentarze:

  1. Jak zawsze perfekcyjnie uszyta bluza , boczne wstawki z kieszeniami są świetne trochę przypominają mi sukienkę Stelli Mccartney bodycon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Aż muszę wyguglać, jak wygląda ta sukienka!

      Usuń
  2. Idealna rzeczywiście! Też mam na nią chęć,ale coś zabrać się nie mogę.Bardzo mi się podoba Twoja wersja!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...